Evropski teden mobilnosti na OŠ Stična

V tednu od 16. 9. do 22. 9. 2024 je potekal Evropski teden mobilnosti na temo Udoben javni prostor – za vse. Na naši šoli smo se tudi v letošnjem šolskem letu odločili za sodelovanje. Glavni namen je bil ozaveščanje naših učenk in učencev, kako izboljšati kakovost življenja v mestih z zmanjšanjem avtomobilskega prometa in povečanjem uporabe javnega prevoza. Pogovarjali smo se tudi o pomenu aktivne mobilnosti, kot so hoja, kolesarjenje in uporaba javnega prevoza (npr. šolskega avtobusa) v vsakdanjem življenju.

Učence smo spodbujali k trajnostni mobilnosti na različne načine: s pogovorom, vsakodnevnim spodbujanjem, da učenci v šolo prihajajo bodisi peš, s kolesom ali s skirojem, s spoznavanjem varnih poti v okolici šole, skozi igro promet ipd.

Učenci prvega razreda PŠ Stična so se naučili pravilne in varne hoje drug za drugim, ob robu pločnika ter pravilnega prečkanja ceste. Spoznali so varno pot z igrišča do šole. V 1. a razredu matične šole so učenci prejeli zanimivo pismo škrata Poldija iz Lepega mesta. Reševali so različne naloge na temo prometa in čistega mesta ter ugotavljali, katera prevozna sredstva sodijo v čisto okolje in katera v umazano. Na koncu pa so skupaj ustvarili tudi plakat z naslovom NAŠE ČISTO MESTO.

Učenci 2. in 3. razreda PŠ Stična so se ob spodbudah in ob beleženju prihoda v šolo odločili za prihod v šolo peš, s kolesom ali skirojem. Ponovili so varno hojo v prometu. S kredami so pred šolo narisali, na katere načine prihajajo v šolo. Igrali so se igro promet in spoznavali prometne znake.

 

Učenci 2. in 3. razreda PŠ Stična so se ob spodbudah in ob beleženju prihoda v šolo odločili za prihod v šolo peš, s kolesom ali skirojem. Ponovili so varno hojo v prometu. S kredami so pred šolo narisali, na katere načine prihajajo v šolo. Igrali so se igro promet in spoznavali prometne znake.

Tudi na predmetni stopnji so si v 8. b razredu PŠ Višnja Gora zamislili svoje električne avtomobile, s katerimi bi se lahko vozili po opravkih, saj javnega prevoza iz njihovih vasi praktično ni.

Veseli nas, da smo tudi na ta način naredili nekaj dobrega v skrbi za naše okolje, v katerem živimo, ter ozavestili naše učence o trajnostni mobilnosti, za kar se bomo zavzemali tudi v prihodnje.

Zapisala: Jasmina Selko