DDK delavnica št. 2 – CČD table na dotik

Prva delavnica je bila zanimiva, koristna in fajn. Na nadaljevalni je bilo med nami tudi nekaj novincev, zato smo kratek vsebinski povzetek prve delavnice izkoristili za uvod v spoznavanje naprednejših funkcij.
Udeleženci so opravili preverjanje znanja o rabi različnih digitalnih pisal. Odgovore je bilo treba zapisati na tablice ali telefone v treh različnih barvah in jih poslati na tablo, tako kot to počnejo učenci.


Na tablo je priletelo kar nekaj raznobarvnih vprašajev. Brez utrjevanja preverjanje vedno malo zamori ali kot je napisala udeleženka: »Razočaralo me je, da si nisem od prejšnje ure zapomnila, kako, kje in kaj najdem med vsemi tistimi gumbki. :)« Pa gumbki sploh niso ta glavni! Bistveno je, da znamo s pomočjo novih digitalnih kompetenc vsi skupaj poiskati luknje v znanju in jih učinkovito »poflikati«.


Potem smo preizkusili še nekaj drugih funkcij, ki pouk popestrijo in aktivirajo učence. Med njimi so za najkoristnejše udeleženci ocenili štoparico in interaktivne sestavljanke. Med tistimi, ki preverjajo znanje, pa po številu glasov zmagata funkciji avionček in anketa.


Nove didaktične pristope, ki jih predstavljena digitalna orodja omogočajo, smo preizkušali tako aktivno, da smo bili na koncu delavnice precej izčrpani.


Udeleženci so bili zadovoljni predvsem zaradi praktičnega dela in uporabne vsebine delavnice. Izobraževanje pa je bilo uspešno predvsem zaradi udeležencev, ki so se je udeležili zaradi želje po osebnem napredku na digitalnem področju. Učitelji, ki so željni digitalnega znanja, bodo znali strast do učenja prenesti na generacijo Z in njene naslednice, ki jim je digitalna komunikacija kot prvi jezik. OŠ Stična premore najmanj 16 + 1 takih učiteljev in z vsako naslednjo delavnico projekta DDK jih je več.

Blanka Karanjac