5. RAZREDI NA VIRTUALNI PUSTOLOVŠČINI PO VIRSKEM MESTU

Učenci vseh 5. razredov so tehniški dan izkusili na prav poseben način. S tabličnimi računalniki so se podali na učno pot po Virskem mestu, gradišču na Cvingerju. S pomočjo aplikacije CŠOD misija z naslovom “Zakladi stiške kneginje” so spoznavali železnodobno naselje in iskali ostaline obzidja ter gomil. Navdušeni nad reševanjem izzivov in iskanjem zaklada so povedali:

Najbolj mi je bilo všeč delo s tablico in sodelovanje s prijatelji. Pogovarjali smo se o rešitvah in izvedeli, koliko vemo o železni dobi. (Špela, 5. a)

Všeč mi je bila tablica, ker sem se veliko naučil. Všeč mi je bilo železarstvo, kaj so tedaj izdelovali in kako natančni so bili pri izdelavi nakita. Tudi o Virskem potoku nisem vedel toliko. (Tjaž, 5. a)

Najbolj mi je bilo všeč, ko sem s prijateljico našla “zaklad” v gozdu in ko sva reševali izzive na tablici. Pot je bila dolga in zanimiva. Izvedela sem tudi več o zgodovini Virskega potoka. (Laura, 5. a)

Najbolj mi je bilo všeč, ko smo s tablico hodili po naravi. S Hano sva si jo menjavali pri postajah z vprašanji. (Valentina, 5. a)Na vsaki postaji je bilo besedilo in slike, zato sem se veliko več naučila. Najbolj mi je bila všeč gomila v gozdu, ki smo si jo šli ogledat. Upam, da se bom še kdaj toliko naučila o preteklosti. (Nika, 5. a)

Zanimiva so bila zgodovinska vprašanja na tablici in hoja po obzidju. (Julija, 5. c)

Naučila sem se veliko o življenju ljudi v železni dobi. (Manca, 5. c)

Dobro je bilo to, da je vse potekalo v naravi, da smo imeli tablice in tekmovali ter vse delali sami. Zanimivo je, kako majhne so gomile, notri pa je 50 grobov. (Ela, Iza, Mila, 5. b)

Ingrid Boljka Štaudohar, Mojca Hrvatin